+420 461 544 420


Nanoventily ISO 15218 série B10

Nanoventily ISO 15218 série B10

Nanoventily velikosti 10 mm série B s průtokem 9 až 12 Nl/min, provedení 3/2 NC nebo NO. Odfuk vzduchu může být řešen tradičně nebo do atmosféry.

Ventily jsou speciálně konstruovány pro přenos pneumatických řídících signálů a mohou být ovládány elektrickými impulsy přímo z řídícího systému.

Jejich hlavní použití je jako pilotní ventily jiných vysokoprůtokových ventilů, ale mohou sloužit také pro přímé ovládání jednočinných mikroválců o průměru 8 až 12 mm. Připevňují se na desky a montují do bloků.

Tyto ventily najdou uplatnění v různých průmyslových sektorech jako jsou textilní stroje, medicínské přístroje, prodejní automaty, a další.

Technické údaje:

  • Pracovní tlak: max. 8 bar
  • Provedení: 3/2NC a 3/2NO
  • Ovládání: elektrické
  • Připojení: ventily se montují na desku
  • Průtok: 9 a 12 Nl/min (světlost 0,5 mm) a 12 a 15 Nl/min (světlost 0,6 mm)
  • Použitelné ovládací napětí: 12 V DC a 24 V DC

Fotografie ventilů B

Ventil B10-401L24D

Ventil B10-402L24D

Ventil B10-403P24D

Katalogy ventilů B

Potřebujete další informace o ventilech B10? Napište nám.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


Pneumatické prvky online

Objednejte si pneumatické prvky v našem eshopu. Snadno a rychle.

eshop.intratech.cz

Rychlý kontakt

INTRATECH družstvo
Hegerova 987
572 01 Polička

+420 461 544 420


O společnosti INTRATECH

Kompletní sortiment pneumatických prvků UNIVER, zahrnující válce, ventily, jednotky úpravy vzduchu, šroubení a HIGH-TECH výrobky, jako jsou např. teleskopické válce.

Více o společnosti

Novinky

RSSRSS

18.12.2017

PROVOZ O SVÁTCÍCH

29.09.2017

MSV v Brně

Archiv novinek

Kontakt

INTRATECH družstvo
Hegerova 987
572 01  Polička

E-mail:

+420 461 544 420 Nonstop linka
+420 721 98 68 98

© 2018, INTRATECH – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑